Aquests dies em sento com un fada que camina pel bosc incansablement. Una fada sense poders que se sent una mica màgica amb els seus cabells de color de foc. Finalment, he pres la decisió i he deixat enrere la meva melena rossa i avorrida. És temps de canvis, els arbres cada dia agafen tonalitats diferents i jo, com a adoradora incondicional de la tardor, em passo llarguíssimes estones buscant els secrets ocults d'aquesta fabulosa alquímia.
No és l'únic canvi. el meu blog ha passat de tenir un fons eteri i de ressons angèlics a un de blanc i minimalista. No es pot jugar a "a veure com quedaria el blog amb una plantilla diferent". Al menys, jo no. La desesperació inicial ha donat lloc a una resignació optimista: menys és més. O sigui que de moment el blog es queda així...
Avui porto el meu vestit de quadres escocesos d'Asos, caçadora de pell de Mango, Oxfords de Pull & Bear, i bolso de Parfois, tot de temporades passades. Ho sé, avui tocava un post digne del dia dels morts, de negre rigorós i de ressons vampírics i fúnebres. És qüestió de dies.
Moltes gràcies per les vostres visites i comentaris.
Estos días me siento como un hada que ronda por el bosque incansablemente. Un hada sin poderes que se siente un poco mágica con su pelo color de fuego. Al final, he tomado la decisión y he dejado atrás mi melena rubia y aburrida. Es tiempo de cambios, los árboles cambian de color cada día y yo, como buena fan incondicional del otoño y toda su parafernalia (sin excepción), me paso horas y horas buscando los secretos de esta maravillosa alquimia.
Éste no es el úinoc cambio. Mi blog ha pasado de tener un fondo etéreo y de tintes mísitcos a uno de blanco y súper minimalista. Es lo que tiene jugar a "a ver como quedaría mi blog con otra plantilla". La desesperación del principio ha dado lugar a una resignación optimista de menos es más. De momento, se queda así, no vaya a ser que lo empeore.
Hoy llevo mi vestido otoñal de Asos, que tan bien queda con las hojas caídas, cazadora de piel de Mango, botines de Pull & bear y bolso Parfois. Todo de temporadas pasadas.
Lo sé, hoy tocaba un post a la latura del día de los muertos, vistiendo de negro riguroso y con aires vampíricos y fúnebres. Unos días.
Muchas gracias por vuestras visitas y comentarios.