When I am old, and comforted,
And done with this desire,
With Memory to share my bed
And Peace to share my fire,
I'll comb my hair in scalloped bands
Beneath my laundered cap,
And watch my cool and fragile hands
Lie light upon my lap.
And I will have a sprigged gown
With lace to kiss my throat;
I'll draw my curtain to the town,
And hum a purring note.
And I'll forget the way of tears,
And rock, and stir my tea.
But oh, I wish those blessed years
Were further than they be!
And rock, and stir my tea.
But oh, I wish those blessed years
Were further than they be!
Una cosa sobre mi: porto ulleres. No sempre i, de fet, sempre me les treia per fer les fotos. Però avui me les he deixat posades. Ha sigut una sessió molt diferent, era tot tan nítid... Com que avui estic indiscreta, també us confessaré que sóc fumadora i que estic a punt a punt de fer 30 anys... Vaja, només defectes. Com a contrapartida, diré que m'agraden els gats, la poesia i els llocs abandonats, i que quasi sóc vegetariana.
Avui estreno aquesta blazer de Zara de quadres escocesos, indiscreta i excessiva, però no hi puc fer més. Adoro l'estampat de quadres escocesos, en totes les seves varietats i aquest any que estan per tot arreu perquè algun gurú de la moda ha decidit a recuperar el grunge he de fer autèntics esforços per controlar-me quan entro a les botigues.
Algo sobre mí: llevo gafas. No siempre y, de hecho, siempre me las sacaba para tomar las fotos. La de esta mañana ha sido una sesión muy diferente, todo era tan nítido... Y como hoy estoy muy indiscreta también voy a confesar que soy fumadora y estoy a punto de cumplir 30 años. Vaya, sólo defectos. Como contrapartida, diré que me encantan los gatos, la poesía, los lugares abandonados y que casi soy vegetariana.
Hoy estreno esta blazer de Zara de cuadros escoceses, indiscreta y excesiva, pero no puedo remediarlo. Adoro este estampado, en todas sus variedades, y este año en que está por todas partes porque algún gurú de la moda se ha decidido a recuperar el grunge debo hacer auténticos esfuerzos para controlarme cuando entro a las tiendas.
El título del post, que afirma que las chicas con gafas ligan más bien poco, es un verso de Dorothy Parker. Siempre tan irónica y mordaz, siempre tan recomendable. Igual que la poesía que acompaña las fotos, a la que Carla Bruni puso música en su día, Afternoon.